Příšera z čistého nebe
Ř1, D4: Kid se nemůže dočkat, až ukáže Rebece, jak zvládne hlídat její dceru Molly, a slíbí jí, že Molly s ním bude v bezpečí. Ukáže se však, že holčička je pěkně neposedná!