Smallville Prodigal
S2, E15: Lex finds Lucas (PAUL WASILEWSKI), the son Lionel gave up for adoption, and brings him home in the hope that they can unite against Lionel. But when Lionel's machinations put all three of them in a dangerous situation, Lex is left to wonder whom he can really trust. Meanwhile, Clark decides to take a job at the Talon.