The Walking Dead Promises Broken
S11, E7: Maggie and Elijah learn a new survival tactic from Negan. Eugene's group clears walkers to pay their fines, while Yumiko interviews for an upper class job. Daryl learns more about Leah and the Reapers. Gabriel encounters a man of God.