Ulysses: Jeanne d'Arc and the Alchemist Knight Proof of Purity
S1, E5: Jeanne has been ordered to prove her purity. Montmorency and party were cornered into a difficult position after sternly rejecting the order, and Jeanne spills tears of torment. Montmorency promises to stand by her side, even in the face of death.