Hawaii Five-0 Pupuhi Ka He'e O Kai Uli
S9, E19: The team investigates the murder of a window washer and finds that the victim is actually a renowned street artist; Grover and Adam look into the murder of a gambler; Junior helps his father when they are reminded of his sister's death.