The Outsider Que Viene el Coco
S1, E4: While retracing the Maitlands' recent family vacation in Dayton, Ohio, Holly pursues a possible connection to an eerily similar case and gains valuable insight from local former detective Andy Katcavage. Meanwhile, Glory faces increased scrutiny in her daily life, and Jack's behavior grows progressively more erratic.