The Resident Queens
S2, E15: Bell's confidence in Quovadis continues to waver when Henry Barnett is rushed back into the ER, experiencing seizure-like symptoms; Mina's past comes to light when her mother, famous Nigerian surgeon Dr. Okeke, pays a visit to Chastain.