Question and Answer
S3, E2: Michael emerges from the water free from interference by the organization that burned him. He's not under their protection either, and is under investigation by the police. He gets out of prison with help from his old friend, who has a job for him: extraditing a thug who's displacing landowners in a Latin American country.