S7, E15: Dylan’s cop instincts come to life when he suspects his patient may be a drug dealer. Will must decide how to spend his whistleblower settlement. Charles and Vanessa help a patient who believes she's infested with parasites. Crockett and Blake are paired with an arrogant surgeon.