Valley of Tears Rain on Us!
S1, E6: At command, Meni challenges the army's seeming indifference to his son's fate, while Dafna takes on a mission no one else is willing to handle. Meanwhile, Avinoam does his best to bring a wounded and desperate Yoav to safety, and as the 87th tries to hold back the Syrian army, Melakhi confronts Alush for ratting him out to the police - but learns of an entirely different deception instead.