Rainforest Queens
S1, E2: The Congo Forest in Central Africa is home to a secretive animal we still know very little about. Bonobos are one of our closest relatives, but in their society it’s females who rule. A young bonobo must leave behind her family, to find her place in the world. Here, friendship is the key to survival. She must make new friends and impress the alpha female before she can truly fit in.