Ř1, D3: S Kurotoem zpět ve velení a Rozéovými strategiemi je Sedm zářících hvězd dostatečně silných na to, aby odrazily plány Einbergu na vyhlazení sil odporu. Zatímco Sedm zářících hvězd slaví vítězství, Rozé a Ash odejdou, aby si odpočinuli. Ash vyrazí nakoupit jídlo pro své mazlíčky a přitom zachrání před Britany dívku v šatech služebné. Jako poděkování ho dívka Mei přivede do kavárny, kde pracuje.