Rat Saw God Veronica Mars
S2, E6: Veronica comes to the aid of Abel Koontz (recurring guest star CHRISTIAN CLEMENSON) the man originally convicted of Lilly Kane's murder who is now looking for his missing daughter. Guest star JOSS WHEDON (Buffy the Vampire Slayer) makes his acting debut and recurring guest star HARRY HAMLIN (L.A. Law) returns as Aaron Echolls.