Home Improvement Rebel Without Night Driving Privileges
S7, E23: Randy's driving, get off the sidewalk! ... Randy doesn't feel that he's being treated fairly when his driving privileges differ from those Brad had when he first got his license. On Tool Time, "Judy's Rat" pulls cable through hard to reach spaces.