Castle Recoil
S5, E13: Castle and Beckett discover evidence that links a young woman's murder to Sen. William H. Bracken (Jack Coleman) -- the man responsible for the murder of Beckett's mother; Beckett faces complications as she tries to finally bring Bracken to justice.