Hortensia Saga Repose of Souls
S1, E3: Albert and Maurice are summoned to the capital to meet with the captain of the Ecclesiastical Order, who tasks them with clearing out the undead monsters of Petale Village, which was wiped out some time ago by the effects of a dreadful plague.