Madam Secretary Requiem
S5, E4: Elizabeth faces off against a leader who stands in her way when she tries to bring back the remains of U.S. soldiers who served in World War II; Henry and Stevie are publicly targeted by a restaurant owner who is angry about Elizabeth's policies.