Return of the Kane Veronica Mars
S1, E6: Veronica investigates possible fraud at school in the election of student council president after Duncan wins, defeating a more popular but less affluent student who promised to eliminate the wealthy students' on-campus perquisites. Meanwhile, Logan causes a public relations nightmare for his movie star parents Aaron and Lynn Echolls (recurring guest stars and real-life couple HARRY HAMLIN - L.A. Law, and LISA RINNA - Melrose Place) when footage of him organizing boxing matches between homeless men is posted on the Internet and leaked to the media. Later, Veronica and Keith learn that the man who admitted to murdering Lilly is set to be executed, but a second look at crime scene photographs puts his confession in question.