Reunion and a Gap in Trust
S1, E3: Basara's childhood friend Nonaka Yuuki, a fellow member of the hero clan, warns him not to get involved with Naruse Mio. She claims that Mio will bring great disaster, but Basara proclaims that he will protect Mio as a girl on his own.