Ř1, D15: Dvě absolventky taneční školy Na parket, Chicago!, Angie a Ronnie, se vracejí na speciální "Tanec generací". Když Rocky a CeCe zjistí, že Angie a Ronnie byly nejlepší kamarádky, ale teď se nemohou vystát, dívky se je snaží přimět k nápravě.