The Real Housewives of New Jersey Reunion, Pt. 2
S7, E18: Jennifer and Rachel continue their nose job jabs; Margaret opens up about her ex-husband's death; new revelations from Jennifer make Danielle question her friend's intentions; some startling claims against Louie cause an ugly battle to brew.