Ř1, D5: V roce 2016 sjížděl elitní snowboardista Travis Rice svaz v odlehlé části Aljašky s filmovým štábem v závěsu, když se kolem něj v horském sněhu objevila pavučina trhlin a katapultovala Rice do laviny. Při ohlédnutí zpět Travis uvažuje o téměř fatální chybě, která ho přinutila vstoupit na neznámé území, a mluví o tom, jak od té doby tato traumatická událost formuje jeho přístup k jeho sportu a životu obecně.