Ř1, D1: Když jeden ze Saturnových prstenců dopadne k June na dvorek, vydává se tým na misi po vesmíru s cílem vrátit prstenec ke své planetě. Po cestě skupina potkává komety, meteory a dokonce i podivná vesmírná stvoření zvaná Meepové!