Tonikawa: Over the Moon For You Rings
S1, E5: During the ruckus as the Kaginoji house, Nasa and Tsukasa pledge their love at a church; Kaname points that Nasa still doesn't have a ring; Nasa gradually becomes more self-consciousness about the role of a ring in newlywed life.