Family Guy Road to Europe
S3, E20: When Stewie and Brian stow away on a flight to Europe, they end up stranded in Saudi Arabia and take up residence at a Comfort Inn. In an attempt to get home, they steal a hot air balloon and pay a visit to Italy and England. Meanwhile, Lois and Peter go to KISS Stock and Peter is mortified when Lois doesn't know any KISS lyrics.