Raising Hope Romeo and Romeo
S1, E12: Jimmy hasn’t had any time to socialize or make friends since Hope was born, so when he meets another single dad at the grocery store, he immediately sets up a play date. But when Jimmy finds out that Virginia is his new friend’s housekeeper, Virginia insists that Jimmy cancel the outing. In an effort to keep the peace, Jimmy and his friend arrange a dinner at the Chance house.