mixed-ish Roň slzy
Ř1, D11: Po tragédii raketoplánu Challenger se Rainbow a její rodina vyrovnávají se svým smutkem různými způsoby. Denise si uvědomuje, že život je příliš krátký, a tak se zapřisáhne, že napraví všechny křivdy, kterých se v životě dopustila.