Motorheads Rozebrání
Ř1, D4: Zac a Curtis jdou spolu za školu a sledují vzrušující závody na opuštěné letištní dráze, kterou provozuje Curtisův bratr Ray. Kiara pozve Caitlyn na oběd, jenž se změní ve skupinové odhalení. Na internetu se objeví posměšné video z pouličního závodění Harrise Bowerse, což vede k napínavému pouličnímu klání. Zac požádá Logana, aby ho trénoval, tak jako před lety učil svého bratra, Zacova otce.