The Newsroom Run
S3, E2: With Rebecca again tasked with defending ACN in a possible lawsuit, Will tries to protect Neal from the fallout over the DOD leak. Charlie and Leona enter the fray of a hostile-takeover gambit involving Reese's half-siblings, Blair and Randy Lansing. Sloan fears Don may be guilty of cashing in on insider information; Maggie ponders the ethics of eavesdropping; Hallie pays a price for a late-night tweet.