Rusty Rivets Rusty's Bit In The Woods / Rusty's Stuffy Toughy
S1, E5: When Crush wanders off and is lost, Rusty invents a night flyer to find him in the dark; Rusty goes on a retrieval mission when Liam loses his stuffy out the train window.