Chicago Med Saints
S1, E7: A patient's life is in jeopardy when legal issues complicate an essential bone marrow transplant; Dr. Charles comes to an unusual conclusion about a homeless man's recent behavior; Dr. Manning's parents visit; victims of a hit-and-run accident.