Prison Break Scan
S2, E3: Michael and Lincoln experience car trouble as Mahone’s pursuit of them goes up in flames; Sucre hits the road to stop Maricruz from taking a gamble; C-Note is determined to reunite with his wife and daughter despite their surveillance; a familiar face keeps a close eye on Sara, who finds the tables turned on her; determined to cash in on the prison break, Bellick partners with an unlikely ally.