The Silent Service - The Battle of Tokyo Bay Seabat Surfaces
S1, E2: The state-of-the-art nuclear submarine Seabat, which was hijacked by Kaieda, surfaces in front of the U.S. Seventh Fleet, which assembles to sink the Seabat as it is considered a terrorist threat.