The Sopranos Second Opinion
S3, E7: Tony convinces Uncle Junior to seek a second opinion for his cancer treatment. Meanwhile, Carmela debates whether or not to take Dr. Melfi's advice and see a shrink, Big Pussy's wife Angie regrets asking Carmela for some money to help her sick dog, and Christopher continues to endure a humiliating probation period at the hands of kinky Paulie.