Secrets / Wishes
S1, E1: Kakushi Goto is a famous manga artist, but he keeps that a secret from his daughter, Hime, and will do anything to keep that secret. A new editor comes by their house, almost blowing Kakushi's cover. Later on, they contemplate who's actually "important."