New Girl Secrets
S1, E19: While training for a marathon, Jess discovers that Cece has been keeping a secret from her, and their friendship is put to the test. Meanwhile, Winston can’t handle being the only one who knows about Cece and Schmidt, and Nick reluctantly asks for Schmidt’s help as he tries to juggle dating two women at once.