Selena + Restaurant Selena + CUT Steakhouse
S1, E1: Selena Gomez's culinary adventure takes her to Beverly Hills, the home of Chef Wolfgang Puck's gorgeous CUT steakhouse; Wolfgang gives Selena two kitchen initiation tests before she gets the chance to create her own spicy seafood dish for his menu.