S3, E16: Jess’ wild-child sister, Abby, pays a visit and immediately throws the loft into disarray. Meanwhile, Schmidt enlists Nick to be his wingman in crashing a bar mitzvah and Winston throws a dinner party with Bertie, which turns awkward when only Cece and Coach attend.