Ř5, D6: Na návštěvu přijíždí manžel sestry Bakerové, ale Margaret ji zavřela na ubikaci. Hawkeye a B.J. vymyslí plán, jak je dostat společně do jejího stanu, a informují Margaret a zbytek tábora, že do stanu umístili nemocného pacienta do karantény. Margaret to sice nakonec zjistí, ale přemohou ji emoce a nevznese obvinění.