Devious Maids Setting the Table
S1, E2: Zoila is irritated by Valentina's attempts to get closer to Remi; Rosie is caught in the middle when Spence accuses Peri of cheating; Carmen takes advantage of Alejandro and Odessa's absence; Marisol tries to spend time at the Powell house.