Seventy Cents
S1, E3: Party preparations for Mirabelle McCullough’s first birthday are underway as Mia helps Bebe search for her daughter. To Pearl’s dismay, Moody tries to take their relationship to the next level at the Homecoming dance while Izzy sends a message to April. Mia’s discovery at Mirabelle’s birthday threatens her newfound friendship with Elena.