Sexy
S2, E15: When free-spirited substitute teacher Holly Holliday (guest star Gwyneth Paltrow) fills in for the absent sex-education teacher, she joins forces with Mr. Schuester to teach the kids of New Directions the facts of life. Meanwhile, Emma heads up the Celibacy Club, and she and Dr. Carl (guest star John Stamos) address some issues in their personal life. Musical performances include “Do You Wanna Touch Me (Oh Yeah)”, “Animal”, “Landslide” and “Afternoon Delight”.