24 in 24: Last Chef Standing Shift 4: Teamwork
S1, E4: Michael Symon and Esther Choi present their toughest task yet - teamwork; working with chefs they just met hours ago, the competitors have to strategize, collaborate and execute under the critical eyes of guest judges Michael and Bryan Voltaggio.