Smallville Shimmer
S1, E10: A teenage girl, Amy Palmer (AZURA SKYE - "28 Days," "Zoe"), lets her obsession with Lex become life threatening as attacks in the Luthor mansion pit Clark against an invisible enemy. Meanwhile, Clark is thrilled when Lana seeks his companionship after Whitney inexplicably rebuffs her.