Chicago Fire Shut It Down
S8, E14: A series of mysterious gas leaks has members of Firehouse 51 puzzled and spread thin; Brett's conflicted when her birth mother gets serious about finding her; Severide misunderstands his role as Cruz's best man; Mouch bites off more than he can chew.