Know Where to Hide - Wie niet weg is… Sidelined
S1, E2: The celebrities head to the Euroborg Stadium in Groningen, where they find a labyrinth of hidden tunnels that offer both opportunities and challenges; the Hider struggles to find a spot while the Seekers strategize to outmaneuver him.