Ř1, D5: Jim, Tabitha a Ethan se vyptávají, kde jsou, a doufají, že je to dovede domů. Ellis a Fatima ukazují Julii světlejší stránky života ve městě. Jade se snaží pochopit nastalou situaci a Boyd potřebuje radu.