Sins of the Father
S3, E8: Addison's father's arrives in Los Angeles, which rattles her; after refusing to cooperate in a case involving a longtime patient, Cooper is arrested; Pete fights to keep a terminally ill patient alive long enough for him to meet his new daughter.