Dva a půl chlapa Sips, Sonnets and Sodomy
Ř9, D16: Lyndsey a Zoey se nesnášejí. Jedna se snaží trumfnout druhou, sexem počínaje, dětmi konče, a Alan s Waldenem to odnášejí. Zvlášť když je všechny čtyři na Valentýna v domě uvězní bouře. Lyndsey, než aby si řekla Zoey o tampony, vyžene do bouře Alana.