Bratři a sestry Skok do neznáma
Ř4, D16: Lucovy problémy s vízem způsobí dilema Sarah, která přemýšlí, zda je jedinou ženou v jeho životě; Rebecca se snaží vyrovnat se zkušeností, která jí změnila život; Kevin přemýšlí o práci pro někoho jiného než pro Roberta; Holly pátrá po skryté hodnotě Ojai.